F.A.Q.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw artikelen naar keuze in de winkelmand en volg de verdere stappen van het bestelproces. Als je een bestelling plaatst met je Het Speelgoed Adres-account gaat dit nog sneller omdat jouw gegevens dan al bekend zijn. Je kan natuurlijk ook zonder account jouw bestelling plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, stuur hiervoor een e-mail naar info@hetspeelgoedadres.nl en vermeld hierbij je ordernummer. Je kan alleen een bestelling annuleren als deze ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je het product retour sturen zolang deze onbeschadigd in de doos zit. Let op: verzendkosten zijn voor eigen rekening!

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling gelukt?

Heb je met een Het Speelgoed Adres account besteld en staat de bestelling in het overzicht? Dan is het gelukt. Als je meer dan 30 minuten geleden hebt besteld en je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan ook de SPAM-inbox van je e-mailadres. Is dit niet het geval en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met info@hetspeelgoedadres.nl.

Kan ik een product in het buitenland laten bezorgen?

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen buiten Nederland af te leveren.
Hetspeelgoedadres.nl liefert nicht ausserhalb der Niederlande.
Hetspeelgoedadres.nl ne fournit pas en dehors de l’Hollande.
Hetspeelgoedadres.nl does not deliver outside the Netherlands.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Heb je voor 16.00 uur besteld, dan ontvang je je bestelling meestal binnen 2 werkdagen.
Pakketjes worden door ons op tijd afgeleverd aan onze pakketservice. Wij zijn afhankelijk van de verwerking door deze organisatie en zijn niet verantwoordelijk voor een te late bezorging door onvoorziene omstandigheden.

Ik heb een bezorgpoging gemist, wat nu?

Als je een bestelling hebt geplaatst wordt deze door PostNL geleverd. Ben je niet thuis als de bezorger komt? Dan wordt er een niet-thuis bericht achtergelaten. Hierbij krijg je een kaartje in de bus waar je jouw pakket eventueel kunt op halen (meestal bij de buren of een PostNL-punt in de buurt).

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Helaas kunnen verpakking bij ons lichte beschadigingen bevatten, daar wij onze producten in en uitruimen op de markt. Als een product beschadigd is (het product zelf een defect heeft) kunt u contact met ons opnemen via de e-mail info@hetspeelgoedadres.nl. Hierbij dient u duidelijke foto’s van het product zelf te maken en het defect. Dit dient u op dezelfde dag te doen dat u het pakket ontvangt!

Is bezorging bij Hetspeelgoedadres.nl gratis?

Nee, u betaald altijd € 8,25 verzend en behandelingskosten. Ongeacht de grootte van het pakket. Mocht uw pakket toch zwaarder zijn of groter dan toegestaan en een toeslag bij PostNL gevraagd worden, dan nemen wij dit meerdere voor rekening.