Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Betalen

  1. Op welke manieren kan ik betalen?
    Je kunt op Hetspeelgoedadres.nl betalen via iDeal, creditcard (Visa, Mastercard, American Express), contant of per pin als u heeft gekozen om het bij ons af te halen.

Retourneren

  1. Hoe kan ik iets retour sturen?
    Stuur een email aan info@hetspeelgoedadres.nl Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig: ordernummer, achternaam en de postcode van factuur. Houd deze dus bij de hand. Let op: vergeet niet de pakbon bij uw retour te doen!

  2. Hoe lang heb ik de tijd om iets te ruilen of te retourneren?
    Na ontvangst heb je 3 dagen de tijd om je retour aan te melden. Na het aanmelden van je retour heb je nog uiterlijk 7 dagen om je artikel terug te sturen. Het artikel dient ongebruikt te zijn, in verkoopbare staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking te zitten. Wanneer het een artikel betreft dat ingeseald is (denk aan puzzels of spellen) dan moet de seal ongebroken zijn.

  3. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Wanneer je een artikel terug hebt gestuurd naar onze klantenservice, zullen wij binnen 10 werkdagen na de verwerking van je retour, het geld terug storten.
    Wanneer je alles retour stuurt, storten wij het volledige bedrag min de eventueel betaalde verzendkosten terug.

Klachten

  1. Waar kan ik terecht met mijn klachten?
    Het Speelgoed Adres probeert te allen tijde haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je als klant niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dan kan er een klacht ontstaan. Voor de behandeling van deze klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.
    Maak je klacht schriftelijk of telefonisch kenbaar. Dit kan als volgt:
    Per email: info@hetspeelgoedadres.nl
    Per telefoon: 0612-574421 (bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur)

  2. Hoe wordt mijn klacht afgehandeld?
    De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van je klacht, dan ontvang je binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.